Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 6 iunie 2009

Acum stiu ce NU mai vreau

Ma intreba cineva intr-o zi, ce vreau acum de la viata si spre rusinea mea nu am stiut ce sa ii raspund. Dar de fapt stiu. :) Adica stiu ce NU mai vreau. In primul rand, NU il mai vreau pe el...si asta e cel mai important; NU mai vreau sa pierd timpul prin cluburi..prefer sa ies in alte parti cu prietenii, si sa am alte activitati, decat sa ma ciocnesc de tot felul de aratanii libidinoase pe acolo...si in plus, vreau sa imi pastrez frumusetea si tineretea =)); In vara asta NU mai vreau in Vama..si aleg Delta; siii...NU mai vreau sa imi fac planuri pe termen lung, dar am de gand sa ma mut..intr-o zi :)

8 comentarii:

  1. doamne..dar peste ce aratanii libidinoase ai dat de ti-a ramas retina strepezita?? si mai ales unde?? sa stim sa ne ferim..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt peste tot. Inainte nu ii vedeam ca mergeam cu masina, sau insotita..dar de cand am iesit singura in jungla...
    Ultima oara in Comandante..dansam cu prietena mea, si ei, libidinosi din nastere, desi aveau locul lor, veneau tot mai aproape de noi. La un moment dat nu mai aveam loc de burtile lor, bleah! Noroc ca erau si baietii cu noi, ca altfel deveneau si mai insistenti. Bai, dar nu inteleg. Le zici sa te lase dracului in pace, si parca sunt surzi, nu alta. Bleah!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru unii.. NU este o alta forma de DA.. eventual DA PISI, DAR E FRAIERU' CU MINE... si acu' intre noi fie vorba... toate femeile vor.. deci merita sa incerce..

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca unii inteleg invers si numai ce vor ei...ca deh, societatea fara capcauni ar fi chiar plictisitoare. Si da, ok, toate femeile vor, dar nu cu oricine...asta nu inteleg ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. e bine că ai început să vezi în jurul tău... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai mi-am pus ochelarii, se vede, da? ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai nu m-am mutat. Ce crezi? Ca inchid ochii, bat din palme, si ma trezesc in Germania, Olanda sau Suedia? Nu neaparat in ordinea asta. :))

    RăspundețiȘtergere