Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

luni, 28 februarie 2011

baby beagle


Eu sunt Sly, una dintre cele mai frumoase beagle-ite din Bucuresti (si modesta pe deasupra) si nu demult, mai exact acum o saptamana, am contribuit frumos, la inmultirea speciei, aducand pe lume 7 minuni mici si frumoase (6 baietei si o fetita) pe care ii iubesc nespus de mult dar avand in vedere ca ei vor creste si stapana mea nu are cum sa ne tina pe toti in casa, sunt nevoita sa ii las sa plece la casutele lor (cel mai probabil peste doua luni), sperand ca vor avea si ei stapani asa de buni si iubitori, cum am eu.


Eu in schimb va voi arata cateva poze cu minunatiile mele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu