Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

luni, 14 februarie 2011

Ziua indragostitilor


De cateva zile nu se mai opresc criticile aduse acestei sarbatori si la fel se intampla in fiecare an. Ce ma intriga pe mine este ca desi injura si blameaza aceasta zi, cei care fac asta sunt tocmai aceia care probabil daca ar fi indragostiti, ar cumpara o cutie de bomboane persoanei iubite sau chiar ar petrece o seara romantica cu ea/el. Si ma intreb, cine e mai ipocrit? Cel care injura sau cel care sarbatoreste? Pentru ca asa cum stiti, multi considera aceasta sarbatoare ca fiind una superficiala, un kitsch importat de la americani, dar nu la fel sarbatorim si Craciunul? Si probabil cei care sunt impotriva zilei indragostitilor vor arunca cu pietre in mine acum. Eu le spun doar sa citeasca mai mult despre aceasta sarbatoare si sa se calmeze ca intr-o zi s-ar putea sa o sarbatoareasca si ei. :)


Mie sincer, mi se pare un lucru odios sa injuri si sa negi o zi care sarbatoreste cel mai frumos sentiment - iubirea.


P.S. : Pana si pisoiul meu sarbatorea Valentine's Day ;)

7 comentarii:

  1. hehe ...mi-a placut ce ai scris ...insa .....ptr ca trebuie sa existe un insa ...un dar si asa mai departe
    faptul ca aceasta sarbatoare este blamata si injurata se intampla strict din cauza faptului ca nu este romaneasca si romanii au preluat-o intr-un mod total urat ....la noi oricum este perceputa altfel..
    eu sunt unul care o injura si o detesta din simplul motiv ca sunt un nationalist destul de inversunat caci altfel sarbatoarea in sine este in regula ....
    si da ..uite ca exemplu ca sa intelegi ca nu as fi genul care sa cumpere o cutie de bomboane daca as fi acum indragostit ...iti pot spune ca am iesit dintr-o relatie de vreo 5 ani jumatate si an de an cand venea perioada asta nu faceam nimic si ma certam cu fosta ptr faptul ca nu ii luam nimic ...insa aveam grija sa iau de dragobete ptr ca eu personal prefer sa ridic o sarbatoare traditionala decat una adusa din afara.....
    dar este stric parerea mea .....si faptul ca totusi asta se sarbatoreste esti din pct meu o prostie ..dar cum mentalitatea de turma predomina la noi in tara ...asta este situatia....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am sarbatorit-o in 4 ani de relatie..doar ca pe mine nu ma certa fostul - ne intelegeam perfect la capitolul asta :D dar nici nu i-am considerat idioti pe aia care au sarbatorit-o. Pana la urma, ca este sau nu romaneasca, daca ei o considera un motiv in plus de a face ceva deosebit, foarte frumos din partea lor...normal ar trebui sa faca asta fara niciun motiv ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar nici eu sa stii ca nu ii consider idioti pe cei care o sarbatoresc ..asta clar.... doar ca ma enerveaza ca tot timpul incercam sa copiem tot ..nu putem sa ne pastram originalitatea ...aia e marea mea problema ....dar in fine ...oricum nu conteaza ptr ca cei care vor vrea sa sarbatoreasca o vor face chiar daca injur eu sarbatoarea asta ca la usa cortului ....o sa li se rupa lor de mine si de restul care o blameaza

    "normal ar trebui sa faca asta fara niciun motiv" ...... replica asta a ta a fost din punctul meu de vedere una absolut geniala .... ptr ca iubirea nu are nevoie de o alimentare precum o zi din an intitulata "valentin zi" .... iar oamenii care se iubesc nu ar trebui sa aiba nevoie de o sarbatoare ptr a face gesturi frumoase ....si acum devin putin melancolic ptr ca imi aduc aminte ca nu am sarbatorit nici macar o singura data dracia asta de sarbatoare, dar au fost zile cand fara nici un motiv am facut gesturi foarte frumoase ...ca sa nu mai zic ca timp de un an, doi nu stiu daca a existat vreo zi fara sa vin acasa macar cu o nenorocita de ciocolata bounty ..sau kinder ...sau mai stiu eu ce nebunie ... :))
    anyway .... faza asta cu nevoia de zi de sarbatoare ca sa ne aratam sentimentele ma duce cu gandul la o noapte a muzeelor cand am fost scarbit de oamenii din bucurestiul asta cel putin ...care au avut nevoie de o noaptea cu intrare libera la muzee ca sa ii loveasca dorinta de cunoastere si de culturalizare ....:))
    noi sa fim sanatosi .. :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am nimic de adaugat.. ai scris tot ce era de scris

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum am mai spus si acum un an sau doi, eu consider ca iubirea merita sarbatorita in fiecare zi si mai ales, o singura zi nu este de ajuns pentru asta. Nu sunt romantica dar imi plac surprizele si imi place sa sarbatoresc iubirea in felul meu...cred ca e mai frumos decat o mie de zile ale indragostitilor :D

    RăspundețiȘtergere
  6. mai, pana la urma este doar o idee in plus de sarbatoare. pe mine, dat fiind situatia data..e ok. ma incearca putin o senzatie asemanatoare cu cea de sarbatorile de iarna unde totul tipa "bucurati-va, fiti fericiti, iubiti-va, etc." ei...daca atunci nu esti cel mai feirict opm dupa planeta si sa ai si bani sa cumperi cadoute...e naspa. si coborand pe pamantul din Romania - este f posibil sa fi paduche, singur, eventual cu un copil, catel, purcel carora ti-ai dori macar o mingiuta sa le cumperi.
    problema cu sarbatorile astea "sensibile si sensibilizatoare" mi se pare ca este tocmai idealizarea lor si evident neputinta.
    ma rog...sunt dupa o zi plina si lunga si ma bucur ca macar azi nu m-a afectat cu nimic acest slogan "iubiti-va" si mai si recunosc ca sunt putin invidioasa si admirativca in acelasi timp pe cei care o sarbatoresc cu adevarat (poate cu o picanterie-n plus fata de o zi obisnuita" sau nu), dar este o invidie sa zicem aceeasi ca si-n alta zi. in alte cazuri azi este tocmai o zi in care multe cupluri se cearta sau cel putin multe gagici se oftica "uite, nu mi-a luat o floare... :(((( " lol!!
    una peste alta, o iau ca pe un motiv in plus de ieseala, de fun, ca o sambata-n plus, ca o zi in care noi fetele ne imbracam mai frumos si altele, doar asa intr-un spirit idiot de turma.
    noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alex iubire, intamplator am dat peste acest post al tau, nu ma intreba cum. Cert e ca din cate imi aduc eu aminte din acesti ani de zile AMANDOI am fost impotriva acestei sarbatori si mai mult decat atat nu te-am certat niciodata ca nu mi-ai luat ceva. In schimb multumesc ptr cei doi ani de bounty, kinder bueno si ciocolata milka aerata:)).

    cu drag, fosta

    RăspundețiȘtergere