Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

joi, 7 mai 2009

7 mai 1986


Cine nu isi aminteste? Apara Duckadam!!! Suntem finalisti!!!
 
Imi aduc aminte  ca eram cu Simona, prietena mea din copilarie, si ca luasem fiecare cate o cratita si cate un polonic sa facem galerie. Nu intelegeam eu mare lucru din fotbal pe vremea aia, dar stiu ca de atunci am pastrat un loc pentru Steaua in suflet si amintirea bucuriei de atunci m-a facut sa indragesc echipa mai mult. Mai tarziu, am inceput sa inteleg regulile jocului, si am inceput sa ma uit la meciuri tot mai des. Iar dupa ce l-am cunoscut pe Florin, am avut ocazia sa traiesc bucuriile si emotiile meciurilor pe stadion.


"Ce altceva s-ar mai putea spune despre grandoarea fotbalului?
Este unul din taramurile de pasnica disputa unde natiunile isi cauta gloria... "
Albert Camus

2 comentarii: