Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

duminică, 24 mai 2009

Daca vreti sa beti un shot de limonada calda, va recomand Coyote Cafe


Aseara am fost in Coyote Cafe. A fost o perioada in care mergeam acolo in fiecare weekend. Pentru ca era un loc in care nimeni nu te deranja, iar oamenii care vin acolo sunt de toate varstele, si fiecare cu treaba lui. 
La intrare am avut surpriza placuta sa constatam ca biletul s-a ieftinit cu 5 lei, dar nu atat de placuta si cand am primit shot-ul 'casei'. Stiti, in Coyote Cafe, pe biletul de intrare primesti un shot. Noi stiam ca shot-urile astea au un gust de sampon cu o urma de alcool in ele, dar ala pe care l-am primit aseara, nu continea alcool deloc. Ba, da' deloc. Nici picatura de alcool. Am crezut ca e vreo gluma, ca tot era petrecere in pijamale, si umblau aia in costume de noapte pe acolo. Si chiar am vrut sa merg la ei sa ii intreb daca fac misto de noi. :))

7 comentarii:

  1. ce-ti mai place bauturaaa... nu te mai saturi.. acu ai alergie la sucuri.. zisei eu.. la a 2 a bere.. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. la sucuri calde in paharel mic, da! de fapt, in afara de redbull,limonada si fresh de portocale, altceva nu imi mai place :D

    a, si eu acum beau limonada, deci ce ziceai? doua beri deja? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. of of.. cum am uitat noi ca am crescut cu apa de la robinet...=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu mai bine ”terasăm”? Că-i gratis intrarea măcar :D

    RăspundețiȘtergere
  5. e, pai ba da. facem si asta :P dar la terasa nu poti sa dansezi, decat pe masa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. hei! se numeste "terassing".. la naiba.. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Andra isi face meseria de traducator si pe blogul meu. :)) terassing=terasam :D

    RăspundețiȘtergere