Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 16 mai 2009

Nu va lasati pacaliti de privirea lui blajina

Nu-i asa ca pare un catelus dragut? In realitate e un drac! Dupa ce mi-a furat papucul, si l-am urmarit prin toata casa sa il recuperez, cand l-am prins intr-un colt, imediat si-a afisat fata de ingeras nevinovat. Ce dracului sa-i mai faci cand se uita asa la tine? :)) 

4 comentarii:

  1. Poate niste mincare? Sau alergatura pe afara...

    RăspundețiȘtergere
  2. De mancat, mananca toata ziua ca e in crestere, iar afara e dus de cate ori cere, doar ca nu prea face nebunii pe afara. Inca mai are sechele.

    RăspundețiȘtergere
  3. tu stai bine dear.... a mea.. cand fura ceva si o alerg.. si o prind intr-un colt.. maraie si musca!! facem schimb?? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ma gandeam sa ii gasesc astuia un stapan. :)) Il dau gratis cu tot cu accesorii. :D

    RăspundețiȘtergere