Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

duminică, 5 aprilie 2009

Acum un an...

Sunt cum sunt. Cui nu-i place, alta...mama nu mai face :)
Iunie 2008

De astazi pot sa aleg ce e mai bine pentru mine. De astazi pot sa visez iar. De astazi sunt eu. De astazi pot sa fac exact ce vreau, cand vreau, fara ca actiunile mele sa deranjeze pe cineva. Pot sa mangai cainii pe strada, pot sa imi vopsesc unghiile in ce culoare vreau, pot sa imi fac parul cret, sau sa ma tund daca nu imi mai place, pot sa port pantalonii cu buzunare, pot sa imi cumpar hainele care imi plac MIE, pot sa ma plimb in parcuri, pot sa fac poze de cate ori am ocazia, pot sa ies in fiecare seara cu prietenii, pot sa imi aprind o tigara fara sa ma tem ca as putea enerva pe cineva facand asta, pot sa mananc cate cuburi de gheata vreau, pot sa spun ce gandesc, pot sa vorbesc cu cine vreau. De astazi pot sa fiu aiurita si impiedicata, neatenta si dezordonata. Pot sa fac ce vreau, cand vreau...fara sa imi pese de nimeni si de nimic. Pentru ca de astazi…sunt doar eu

Calatoria spre...indiferenta
Iulie 2008
Exista un moment in viata...in care trenul cu bucurii si fericire isi schimba directia. Te ocoleste...iar tu ramai in gara asteptand acceleratul care te duce pe drumul catre indiferenta. Nu ajungi usor de la iubire la indiferenta. Trebuie sa treci prin multe tuneluri si sa opresti in multe statii. In prima gara vei intalni socul, care este prieten cu negarea. Impreuna, ei dau nastere durerii si lacrimilor. Apoi urmeaza dezamagirea si nesiguranta. In tunel te vor intampina intrebarile fara raspuns...iar cand iesi din tunel, daca te uiti putin pe geam, vei vedea ca iti va face cu mana... frustrarea. Dar n-o bagi prea mult in seama.E trecatoare. La fel si furia. In ultima statie, inainte de a cobori din tren, privesti putin inapoi...spre trenul cu bucurii. Apoi o intalnesti pe ea. Indiferenta. Vine spre tine zambind. Nu ai crezut niciodata in ea si ii ceri iertare pentru asta. Nu te lasa sa mai privesti inapoi. Ii multumesti. De azi inainte sunteti cele mai bune prietene.
Next trip:...uknown


Changes
August 2008

Am facut ordine in sertarul cu ganduri si am aruncat la gunoi tot ce era negativ, stresant, toxic. Undeva, intr-un colt ascuns, astepta cu nerabdare sa iasa la lumina...optimismul. Dr acum inainte, nu imi mai pasa ce cred altii despre mine. Fiecare e liber sa creada ce vrea. N-am sa demonstrez nimanui ca sunt altfel. Da, stiu...am multi fluturasi colorati in cap...dar sunt fluturasii mei.





Septembrie 20
08


Prin ianuarie-februarie visam la zilele de vara. La mini-vacantele de weekend in vama. La meciurile pe care urma sa le vedem cu prietenii la bere sau pe stadion. Concertele la care trebuia sa mergem..poate si la concediul in Praga. Nu s-a intamplat exact cum mi-am dorit eu. De acum stiu ca nu trebuie sa mai fiu sigura de absolut nimic...Vara asta a fost altfel decat ultimele 4. A fost o vara in care am trait pentru prima oara o despartire dureroasa, in care am plans fara sa imi pese ca sunt pe strada, in club, sau la serviciu. O vara in care am fost dezamagita de niste oameni la care am tinut si pe care ii credeam prieteni. Cu toate astea, a fost o vara frumoasa...in care am fost la concerte. A fost o vara in care nu a existat zi sa nu ies cu prietenii. O vara in care am fost in vama. O vara in care am mers la meciuri. O vara in care m-am reintalnit cu vechii prieteni si in care mi-am facut altii noi. O vara in care nu mi-a pasat de nimic..
urmeaza vacanta :)

Decembrie 2008

Ce imi doresc pentru 2009? Pai din experienta traita anul asta..am invatat ceva. Sa nu imi mai fac planuri, sa traiesc momentul si sa ma bucur de ce am acum. Restul..vine de la sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu