Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

marți, 28 aprilie 2009

Dor de duca


De ceva timp am un chef nebun de luat valiza in spinare si hoinarit prin tara. Asa, fara vreo destinatie sau vreun scop anume. Dar pe de alta parte, ma bucur ca nu plec nicaieri in weekend, pentru ca o sa am ocazia sa fiu turist in Bucuresti. Si ma astept la un Bucuresti gol, fara prea multe masini si fara creaturile pe care le intalnesc zi de zi pe strazi. De-abia astept. :D

2 comentarii:

  1. apropos de week endul asta.. m-a surprins .. placut evident :D.. sa constat ca majoritatea celor care nu merg nicaieri chicotesc de bucurie ca la meteo s-a anuntat ploaie.. exact cum spuneam.. oamenii sunt rai si invidiosi!.. oricum nu am inteles de ce ar trebui sa sarbatoresc munca.. in fine.. eu muncesc in week end.. asa ca bine ca ploua.. :D..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu s-ar putea sa muncesc in weekend, dar ma bucur ca pleaca lighioanele sa ies in oras sa fac poze ;))
    Si nu vreau sa ploua. Chiar daca nu imi propuneam sa fac poze, tot nu ma bucuram ca ploua. Urasc vremea cacacioasa

    RăspundețiȘtergere