Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

marți, 28 aprilie 2009

"you pop that gum one more time...


So I took the shotgun off the wall
and I fired two warning shots...
...into his head."

Exact asta imi venea in minte astazi in metrou.
Eu sunt o persoana pasnica (flower-power) si nu ma enervez repede si din orice, dar sunt anumite lucruri care ma irita foarte tare. Un exemplu ar fi, oamenii care plescaie cand mananca. Azi in metrou o pitzi de langa mine, mesteca guma. Nu mesteca, plescaia. Si facea baloane. Si iar plescaia. Frate, imi venea sa o iau la bataie.

6 comentarii:

  1. deci.. trebuia sa scoţi un vickysm. ex: "iubita.. vezi că ai o băluţă la gură.. hmm.. mda.. atârnă.."

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-l aveam la mine
    am uitat vickysmul acasa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau puteai lua ..distanta .

    RăspundețiȘtergere
  4. butonul de 'ignore' nu functiona?

    RăspundețiȘtergere
  5. Era in revizie tehnica. Si oricum in cazul asta nu cred ca ar fi functionat la capacitati maxime.

    RăspundețiȘtergere