Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

miercuri, 15 aprilie 2009

Voi pasteti fericiti...eu ma distrez


Daca ar fi dupa mine, as sarbatori in fiecare zi..Craciunul, Pastele, Revelionul, Ziua Indragostitilor, Sf Sofronia, Sf Eusebiu...etc. Dar nu in modul traditional. Nu vreau sa mananc miel de Paste, si sarmale de Craciun. Nu vreau sa primesc inimioare de ziua indragostitilor, sau sa ciocnesc oua vospite de Paste. Nu imi place cand sunt intrebata ce fac de sarbatori. De ce trebuie sa fie sarbatoare ca sa fac ceva? Sau de ce trebuie neaparat sa fac ceva pentru ca e sarbatoare? Daca vreau sa plec la mare, plec si intr-un weekend obisnuit. Nu trebuie sa fie o ocazie speciala sa pot face un cadou cuiva drag. Nu trebuie sa fie Valentine's Day sa spun "te iubesc".

7 comentarii:

  1. eu zic sa mergi la extreme.. ca sa scapi de tot de spiritul de turma... mergi vara in palton.. iarna in tricou.. nu lua bani de la locul de munca.. du-le tu bani.. =))..

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce misto e sa sarbatoresti Craciunul intr-un loc in care nu sunt beculete si stelute? Sa mananci hot dog in noaptea de Revelion, sau sa mergi de Paste la film? (am facut asta cu Florin intr-un an) ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. hiii... iti dai seama ce ai facut acum?? nu te gandesti ca cineva citeste si sufera?? femeie fara suflet ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca macar jumatate din lume ar gindii ca tine Leeloo, cred ca am trai intr-un loc mai bun

    RăspundețiȘtergere