Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

miercuri, 8 aprilie 2009

Unde nu-i cap...vai de picioare :)


Cred ca am nevoie de un upgrade la memorie. Se intampla de multe ori, sa uit. Uit unde am pus lucruri importante pe care le caut de cate ori am nevoie. Uit ca ultima oara cand am avut nevoie, le-am cautat, si le pun iar "bine"...atat de bine incat nici eu nu le mai gasesc. Uit sa cobor din metrou. Uit portofel acasa. Uit telefon pe la prieteni. Uit sa o sun pe mama cand lipsesc cate o noapte de acasa...hm..nu, asta nu uit. Dar tot nu o sun :) In fine...uit mai mereu. Dar imi aduc aminte. Inca mai am sperante :)) Totusi, sunt atat de aiurita incat, am uitat ca aseara am stabilit cu o prietena sa mergem la Pilates azi, dupa serviciu.

5 comentarii:

  1. hmm.. cred ca am scris eu ceva pe blog legat de batranete si uitare.. hm.. oare am scris?? nu-mi amintesc.. auzi?!.. dar tu cine esti?? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai scris, daca imi amintesc bine:))
    Parca cineva zicea ca noi doua avem ceva in comun. Oare la asta se referea?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu nu.. suntem amandoua varza.. gigi contra.. antiromantice.. antiadmosfera.. kkt.. bleoa..

    RăspundețiȘtergere
  4. și eu am uitat să cobor din metrou...
    în aceeași zi, am trecut de două ori pe lângă stația la care trebuia să cobor
    de la bătânețe e?
    :)

    RăspundețiȘtergere