Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 4 aprilie 2009

D'ale taximetristilor


Intr-o seara..oarecare..
eu: mergeti in Margeanului?
taximetrist #1: nu merg ca ma retrag in Drumul Taberei sau Militari
eu: aceeasi intrebare..la urmatorul...si la urmatorul...
taximetrist #2: acelasi raspuns
taximetrist #3 ma retrag in Drumul Taberei sau Militari
eu: pai Rahova e in drum...
ei nu si nu ca se retrag
eu: am tras o injuratura si am plecat...'ti-ai dreaq cu melcii vostri
In alta zi fac comanda..e mai sigur asa..si dau peste un afemeiat-libidinos-imputit-scarbos pe la vreo patruj' de ani. Omu' era atat de obsedat, incat imi zicea mie ca trebuia sa ma imbrac in fusta scurta si ca de-abia asteapta sa vina vara sa vada fete in fuste..ca asa isi mai clateste si el ochii. Sa ti-i clatesti cu otet bestie cu ochi ce esti!
Tot in aceeasi zi, la intoarcere Manele.. d'alea grave.."s-a terminat smecheria cand am ajuns la Stefania"
WTF?!? nu mai exista taximetristi decenti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu