Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

duminică, 5 aprilie 2009

Dialoguri


Eu : nu ai o bomboana cubaneza?
Amicu': aveam una da a fugit cu un halapinio on a stick
Amicu': un nenorocit
Eu: da
Eu: cum a indraznit?
Amicu': nush
Amicu': hose halapinio ...on a stick
Amicu': il stii
Amicu': de la stick cred ca a prins tupeu
Eu: da..un pervers mic
Amicu': eu as manca creveti vietnamezi
Eu: of..acu, ca mi-ai adus aminte
Eu: as manca si eu
Eu: si cocosei pe bat
Eu: oops
Amicu': on a stick
Eu: da' daca ma gandesc mai bine, poate imi fura si ala bomboana cubaneza
Eu: pfeeewww da' ce pofta mi se facu
Eu: de unde dracu sa fac rost de o bomboana cubaneza?
Eu: coaja e la ore ca poate avea el
Amicu': de la cubanezi
Eu: pai cunosteam doi dar s-au imprietenit cu niste chinezi si au facut schimb de dulciuri
Eu: acum, cum sa mai dau eu de chinezii aia? ca toti arata la fel
Eu: nici macar o poza nu am gasit
Eu: cu bomboana cubaneza
Amicu':=))
Eu: nu mai rade ca e grav
Amicu': http://www.igu.ro/latrecut/?p=280
Eu: crevetii i-am vazut in poze, bomboanele nu
Amicu': guma gumela
Amicu': mai tii minte?
Eu: da
Amicu': mai tii minte soldateii?
Amicu': si tanculetele
Eu: daa

si totusi...unde a disparut bomboana cubaneza???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu