Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

luni, 13 aprilie 2009

\m/ GN'R \m/ - \m/ AC\DC \m/

\m/ Incepem vara in sunet de chitara...Rock! Unde? Pai, asa cum probabil stiti, la Bucharest Rock Arena, unde vor concerta Guns N'Roses pe 30 mai si AC/DC a doua zi- inca nu imi vine a crede, cineva sa ma ciupeasca \m/


LE: Se pare ca dacu are dreptate, si cum eu sunt "Toma Necredinciosul", a reusit sa ma convinga, doar cand mi-a trimis acest link, ca nu va mai avea loc niciun concert.

11 comentarii:

  1. uof, uof, iar va fi un an greu cu atatea concerte, nici nu stiu cum o sa ma impart...si pisi, vezi ca guns nu e confirmat inca oficial, sa nu induci populatia in eroare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am aflat eu de la cineva care a stie de la o sursa sigura ca in prima zi canta Guns :))

    Da, nici eu nu stiu, ca am atatea pe lista. Uof! Si parca n-as renunta nici la Depeche. Si mai sunt si Placebo, Gogol Bordello, Manowar (la astia merg sigur) si cine stie cum ne trezim si cu Metallica pe care nu vreau sa ii ratez :D
    Uof!

    RăspundețiȘtergere
  3. lili..vroiam sa te rog ceva.. daca poti sa vii sa stai la mine sa ai grija de bunica-mea.. ca eu trebuie sa plec undeva.. doar 2 zile.. 30 si 31 mai.. e ok da? :DDDD

    RăspundețiȘtergere
  4. e rockerita bunica-ta? ca o iau la festival =))

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu spui ca ala cu fata de prost de deasupra este sursa? Asta ca sa stie lumea in cine da cu pietre daca nu e asa, oricum stie tot facebook si hi5 de asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu de ce crezi ca am pus poza? Daca nu se confirma stirea, sa stie lumea pe cine sa alerge. Ai incurcat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca ai o obsesie cu alergatul asta. =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca am ramas cu sechele din copilarie cand nu ma lasa mama sa alerg pentru ca eram prea impiedicata si imi rupeam picioarele =))

    RăspundețiȘtergere
  9. vești proaste: ac/dc nu mai vine...

    RăspundețiȘtergere
  10. :-| Astept sa fiu lapidat pentru dezinformare, imi accept cu stoicism cruda soarta. :((

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai...ai lipit tu posterele in oras? Sau mai rau, ai vandut tu biletele? Nu! Deci ai scapat. :P
    Dar daca insisti...eu nu ma supar :))

    RăspundețiȘtergere