Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Dracovenia


Am avut animale de cand ma stiu..caini, pui de gaina, bobocei de rata, hamsteri..am avut chiar si un porumbel pe care l-am gasit ranit si l-am tinut in casa pana s-a vindecat. Dar n-am avut pisici. Cand eram mici nu erau prea multe pisici pe strazi..poate asta sa fie unul dintre motivele pentru care nu am avut pisici pana tarziu cand...mi-am luat valiza in spinare si m-am mutat din casa parinteasca...cu o prietena. De cand ne-am mutat ne-am propus sa luam un catel, dar avand in vedere ca amandoua lucram de dimineata pana seara, ne-am gandit ca l-am fi chinuit prea mult pe bietul animal, asa ca ne-am hotarat sa luam o pisica. Problema era ca nu aveam de unde sa facem rost de o matza...dar...intr-o zi, in timp ce mergeam spre casa, sub o masina statea zgribulit si speriat, un ghem negru cu ochii verzi..slaaab..vai de el, si plin de purici...asa ca, l-am luat cu noi. Cum nici eu, nici prietena mea nu am avut vreo pisica pana atunci, nu am stiut daca e fata sau baiat, si i-am pus nume de fata...l-am strigat Musette vreo 3 luni pana cand a venit cineva pe la noi si ne-a zis ca e baiat ...saracul pisoi, va dati seama ce dezorientat a fost cand a aflat ca din Musette, s-a transformat in Thomas Ei bine...Thomas nu era un pisoi ca oricare...el nu dormea!!! Nici ziua, nici noaptea. Ziua alerga ca un bezmetic in toata casa..iar noaptea ma tragea de par. Dar avea si momente in care statea cuminte si se uita pe geam..intr-unul din momentele astea era si in ziua in care a sunat cineva la usa. Era un vecin care ne-a intrebat daca avem un pisoi negru..dupa ce i-am dat raspunsul afirmativ, ne-a raspuns : nu-l mai aveti ca a cazut de la geam! In momentul ala, si eu si prietena mea am ramas ca doua statui in mijlocul casei, pentru ca stateam la etajul 8 si nu ne-am gandit ca ar fi avut cum sa scape teafar de la o asa distanta..ei bine, dracovenia a supravietuit..singurul lucru cu care a ramas, a fost o sperietura zdravana de nu s-a mai apropiat niciodata de geam...pana cand ne-am mutat la parter...acolo a fost paradis pentru el. Mergea domnu' nostru la plimbare in fiecare seara.. iesea pe geamul de la sufragerie si intra pe gemuletul de la bucatarie. Si cum aragazul nostru era pozitionat chiar in dreptul geamului, intr-o seara a aterizat cretinoidu' direct in oala cu supa. Va zic, nu era un pisoi normal!!
Am atasat si o poza sa vedeti cat de diabolic era :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu