Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

duminică, 5 aprilie 2009

Nu tin cont de sfaturile nimanui


Eu de cand ma stiu am fost optimista...chiar si in cele mai grele momente incerc sa gandesc pozitiv. Nu suport oamenii care se vaita intr-una ca viata lor e de rahat, dar nu fac nimic sa o schimbe in mai bine. In fine..e treaba lor pana la urma si oricum nu imi place sa judec pe nimeni, mai ales pentru gandirea pe care ar avea-o, dar daca tot gandesc asa, de ce incearca sa ma convinga si pe mine ca au dreptate? Si de ce se gasesc tocmai ei sa imi dea mie sfaturi?
Poate nu stiati un lucru despre mine, eu fac ce vreau, cand vreau, fara sa imi pese de parerile altora si prefer sa ma arunc in cap, decat sa stau sa imi plang de mila...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu