Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Malmo 2008


Mi-au placut oamenii care sunt frumosi, prietenosi si relaxati...limba care pare foarte vesela, chiar daca prima mea reactie a fost sa ii intreb daca nu cumva e Klingoniana, faptul ca nu erau prea multe masini si ca nu se claxoneaza, stilul de viata lipsit de griji, cladirile vechi, podul care leaga Malmo de Copenhaga, castelul, portul si linistea de pe doc, parcul imens si ratele, cafeaua..
Nu mi-a placut ca nu se fumeaza nicaieri inauntru si din cauza asta am baut tequila in club, in loc de bere, vantul rece si mirosul de iarna in septembrie, mancarea suedeza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu