Despre mine

Fotografia mea
aiurita si neatenta. repezita. uituca. un dezastru la capitolul organizare.vorbareata. prietenoasa. mofturoasa. rasfatata.optimista.

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Taxi


A fost o perioada in care nu mergeam cu altceva decat cu taxiul, indiferent ca mergeam la serviciu, la mama sau la o bere cu baietii. Iar in perioada in care circulatia era inchisa din cauza curselor GT, a fost groaznic. Abia imi schimbasem serviciul (adica m-am intors inapoi la firma la care lucrasem inainte) si m-am gandit sa nu intarzii chiar din prima zi, hai sa sun la taxi. Sun la prima companie despre care stiam ca are mai multe masini in zona, nimic, sun la a doua, nimic liber, la a treia...si uite asa se micsoreaza lista cu numere de telefon pana ajung la ultimul, ma enervez, si ies afara. De obicei la coltul strazii nu prea sunt taxiuri dimineata, asa ca aleg sa ma duc la Fix (mai nou, Agip da' m-am obisnuit eu cu Fix). Acolo, puhoaie de masini galbene cu led-ul verde aprins. Da' se pare ca nu era tocmai asa...niciun taximetrist n-avea chef sa mearga in centru. Era 9:30 deja incepea programul de lucru, simteam cum mi se urcau dracusorii in cap si incep sa danseze pe-acolo, pana cand un nene taximetrist s-a gandit el ca totusi m-ar duce. Si ma urc vesela in taxi gandindu-ma ca ajung in 20 de minute si nu mai tre' sa sun la sefu'. Da' de unde? asa cum povestea si Andy, nenea asta stia el drumu cel mai scurt si cel mai liber (astia parca sunt trasi la indigo, sau copiator ca suntem in secolul tehnologiei). Nu spun ca am facut o ora pana la Unirea (daca mergeam pe jos, sigur ajungeam mai repede), si inca o jumatate de ora pana la Mosilor. Si uite asa am ajuns la serviciu, in prima zi la ora 11! Noroc ca sefu' stia ca nu sunt cel mai punctual om din firma ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu